آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

گروه فرهنگ و هنر

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ :: ۰۰:۳۰

۵۰ سلبریتی که براثر «آوردوز» مردند

خبرگزاری فارس: ۵۰ سلبریتی که براثر «آوردوز» مردند

در این فهرست نام مشاهیری چون «ادگار الن پو» نویسنده نامدار آمریکایی، «الویس پریسلی» سلطان موسیقی «راک اند رول» «هیت لجر» پدیده بازیگری «ترومن کاپوتی» نویسنده نامدار «مرلین مونرو» هنرپیشه و «مایکل جکسون» از معروف‌ترین سلبریتی‌هایی هستند که با آوردوز جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری فارس گروه فرهنگ و هنر،

معروف و مشهور بودن همه‌اش درخشش و شادی و خوشبختی نیست بلکه روی تیره‌ای نیز برای بسیاری از سلبریتی‌ها وجود دارد. بسیاری از این سلبریتی‌ها در هالیوود به خاطر جوّ مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی حاکم، به رقابت و صرف هزینه‌های هنگفت مبادرت می‌ورزند و گاه میلیون‌ها دلار زیر بدهی‌ می‌روند که متعاقب آن به مواد مخدر روی می‌آورند تا تسکین دهنده دلواپسی‌ها و نگرانی‌های مالی‌شان باشد. بسیاری هم از سَرِ خوشی و برای تفریح مواد مخدر مصرف می‌کنند لیکن آمار مصرف بین آن‌ها که بیشتر از ورشکستگی و متعاقب آن از بی‌خوابی رنج می‌برند بیشتر است که همین معضل باعث مرگ و میر سلبریتی‌ها به دلیل آوردوز مواد مخدر، مسکن‌ها، آرام‌بخش‌ها و خواب‌آورهای بسیار قوی می‌گردد. بسیاری هم تاب جوّ سنگین شهرت را ندارند و به مواد مخدر و الکل روی می‌آورند و بسا سلبریتی‌هایی که بر اثر آوردوز جان خود را ازدست می‌دهند.

در ادامه فهرست پنجاه نفر از سلبریتی‌های هالیوودی که بر اثر آوردوز مواد مخدر و دارو جان خود را از دست داده‌اند با ذکر تاریخ تولد و مرگ و نوع و میزان مواد مصرفی آمده است:

مایکل جکسون(خواننده)

شاید معروف‌ترین چهره این فهرست 50 نفری باشد که ساعت 12 و 22 دقیقه شب 25 ژوئن سال 2009 بر اثر آوردوز مواد خوب‌آور و آرام‌بخش تحت نظر دکتر شخصی‌اش کانرَد مارِی، جان خود را از دست داد. مایکل جکسون با مصرف مقادیر فراوانی از «پروپوفول» «لورازپام» و «میدازولام» جان خود را از دست داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.