آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

گروه اجتماعی / حوزه قضایی

۹۵/۰۴/۲۹ :: ۲۳:۲۲

دادستان عمومی و انقلاب تهران:

موفقیت در مبارزه با کارگزاران گرفتار فساد فقط با صدور احکام قوی امکان پذیر است

خبرگزاری فارس: موفقیت در مبارزه با کارگزاران گرفتار فساد فقط با صدور احکام قوی امکان پذیر است

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به پیچیدگی پرونده‌های مهم و جرائم کارگزاران بر ضرورت تسریع در رسیدگی و به نتیجه رسیدن این قبیل پرونده‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران،عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران در نشست مشترک دادستان و رئیس‌کل دادگستری استان تهران با قضات دادسرا و مجتمع کارکنان دولت در دادگستری استان تهران با تأکید بر این که مردم قوه قضائیه را یکپارچه می‌دانند و دادسرا و دادگاه را جدا از هم نمی‌دانند. اظهار داشت  باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم تا رضایت مردم و مراجعین، فراهم شود.

عباس جعفری دولت‌آبادی ادامه داد: بخشی از نارضایتی مراجعین به عملکرد مراجع قضایی اعم از دادسراها و  محاکم مربوط می‌شود و باید برای رفع آن اقدامات لازم انجام گیرد تا قضاوت مردم نسبت به قوه قضاییه تغییر یابد.

وی با خاطرنشان ساختن این مطلب که دادگاه‌ها نباید اقدامات دادسرا در پرونده‌ها را خنثی نمایند، ضرورت اتخاذ راهبرد پرهیز  از تضعیف طرفین را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر با دستور دادسرا، مرکزی که محل اشاعه فساد و ارتکاب جرم است بسته شد. اما به سرعت و با حکم دادگاه باز شود، نتیجه آن، تضعیف طرفین است. و نباید بدون دلیل موجه بازگشایی شود.
 

جعفری دولت‌آبادی اعاده برخی پرونده‌های مهم از سوی محاکم به دادسرا برای رفع نقص را از جمله مشکلات موجود عنوان کرد و با اشاره به این که چنین اقداماتی پرونده‌ها را دچار اطاله دادرسی می‌کند تصریح کرد: نباید پرونده‌های مهم با ایراد نقص‌های جزیی به دادسرا اعاده شود. دادسرا برای این که برخی متهمان را تعقیب کند، زحمات زیادی را متقبل می‌‌شود، در حالی که دادگاه‌ها می‌توانند این گونه نواقص را برطرف کنند. اگرچه روش محاکم، عمل وفق قانون است؛ اما می‌توانند در پرونده‌های مهم و مربوط به جرایم و فساد کارگزاران، ضمن هماهنگی با مقامات دادسرا بخشی از پرونده که نقص دارد اعاده شود اما در مورد  بخش‌هایی که کامل است، رسیدگی نموده و  رای صادر کنند.
وی با اشاره به پیچیدگی پرونده‌های اتهامی پرونده‌های مهم و جرایم کارگزاران در دادسرا، ضرورت تسریع در به نتیجه رسیدن این قبیل پرونده‌ها را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: وقتی روند رسیدگی به پرونده‌های مهم طولانی شود، مردم ممکن است تصور کنند برای رسیدگی به این گونه پرونده‌ها عزمی وجود ندارد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: ما باید پرونده‌های مهم را با سرعت و دقت به نتیجه برسانیم تا مردم فکر نکنند که ضعفا را محکوم اما صاحبان قدرت را رها می‌کنیم.
دادستان تهران با تأکید بر لزوم همراهی و هماهنگی دادسرا و محاکم در مقابله با فساد اظهار کرد: اگر قوه قضائیه می‌خواهد در مبارزه با فساد موفق باشد، باید متهمان اقتصادی را سر جایشان بنشاند و هماهنگی و همراهی محاکم در مبارزه با مفاسد، تأثیر به سزایی در کاهش فساد خواهد داشت.
دادستان تهران تأکید نمود قضات در رسیدگی به پرونده‌های اتهامی قضات در سه حوزه‌ مالی، اخلاقی و مواد مخدر، قاطع برخورد کنند که چنین اقدامی، بزرگ‌ترین خدمت به حفظ سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی است.
 وی با بیان این که قاضی در جمهوری اسلامی نماد عدالت است از قضات سالم خواست که صف خود را از قضات ناسالم جدا کنند.
جعفری دولت‌آبادی با خاطر نشان کردن این که یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسؤولان عالی قضایی، مبارزه قاطع با قضات ناسالم بود، خطاب به قضات محاکم گفت: در صدور آراء متقن تردید به خود راه ندهید. زیرا احکام متقن در مبارزه با جرم و فساد کاملاً تأثیرگذار است.  
دادستان تهران کمبود نیروی انسانی را به عنوان عمده‌ترین مشکل دادسرا عنوان کرد و گفت: با توجه به کمبود قاضی حجم کاری قضات فعلی بسیار زیاد است؛ و رسیدگی به پرونده‌هایی که متهمان آن کارگزاران و برخی افراد ذی‌نفوذ هستند، هزینه بردار است به همین دلیل قضات دادسرا نیازمند حمایت بیشتری هستند. وی تأکید کرد نظارت مداوم بر عملکرد و اقدامات قضات دادسرا صورت می‌گیرد. وی افزود مهم‌ترین نشانه حمایت محاکم از قضات دادسرا، صدور احکام متقن و قاطع در پرونده‌های ارسالی است.
 جعفری دولت‌آبادی با اشاره به کارنامه موفق دادسرای تهران در رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی مانند امیرمنصور  آریا، برادران روز چنگ، بابک زنجانی و نظایر آن، گفت: دادستان تهران کیفرخواست‌های پرونده‌هایی چون مهدی‌ هاشمی، رحیمی و بابک زنجانی را امضاء کرد تا در تاریخ ثبت شود که دادستان این گونه پرونده‌ها را پیگیری کرده است.  
وی با تأکید بر این که دادسرا و دادگاه در قبال جرایم و فساد کارگزاران به عملکرد واحد و هماهنگ نیاز دارند، تصریح کرد: موفقیت در مبارزه با کارگزارانی که گرفتار جرم و فساد شده‌اند فقط با صدور احکام قوی و متقن امکان‌پذیر خواهد بود.
دادستان تهران با اشاره به اظهارات یکی از محکومانی که در حال حاضر حکم صادره در موردش اجرا می‌شود. حاضر نبود برای انجام تحقیقات در دادسرا حضور یابد گفت مردم باید بدانند قوه قضائیه و دادستانی تهران چنین افرادی را تعقیب کرده‌‌اند. جعفری دولت‌آبادی خطاب به قضات دادگاه‌ها تأکید کرد که سیاست کیفری ما در قبال جرایم کارگزاران و متهمان فساد اقتصادی، باید دارای عملکرد و خروجی واحد باشد. ما معتقدیم در قبال این دسته از مجرمان به عکس مردم مستضعف، سیاست کیفری اثرگذار است.
همچنین دادستان تهران اعلام کرد که دوشنبه شب مدیرعامل سابق بانک ملت در یک پرونده اقتصادی بازداشت شده‌ است.
انتهای پیام/

گروه سیاست خارجی

۹۵/۰۴/۲۹ :: ۲۳:۱۴

شمخانی در گفتگو با العهد لبنان:

تضعیف نظام سوریه طرحی آمریکایی و اسرائیلی برای درهم شکستن جبهه مقاومت بود/همکاری موفقیت آمیز نظامی ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم

خبرگزاری فارس: تضعیف نظام سوریه طرحی آمریکایی و اسرائیلی برای درهم شکستن جبهه مقاومت بود/همکاری موفقیت آمیز نظامی ایران، روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: الگوهای بومی مقابله با تروریسم و همکاری نظامی میان ایران، روسیه و سوریه بسیار موفقیت آمیز بود و با پیگیری مستمر این طرح گروه های تروریستی رو به نابودی هستند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی العهد لبنان با تشریح تحولات منطقه و مقابله با تروریسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز عصر بیداری اسلامی بود که طی آن ملت های مظلوم منطقه به خصوص در فلسطین و لبنان با الگو قرار دادن این انقلاب و تاسی به تعالیم امام خمینی قدس سره الشریف توانستند هیمنه پوشالین رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوال العهد در خصوص جایگاه و نقش نیروهای حزب الله لبنان و مقاومت در مقابله با عناصر تروریستی-تکفیری و حفظ امنیت در لبنان و سوریه عنوان کرد: مقاومت اسلامی در لبنان به عنوان اولین مقاومت اسلامی و عربی توانست شکست سختی را به رژیم صهیونیستی چه در طی سالیان منجر به آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 و چه در جنگ 33 روزه وارد کند و امروز فعالیت های حزب الله موجب دور شدن سایه تروریسم تکفیری از سر ملت های اسلامی شده است.

شمخانی افزود: حزب الله لبنان نقش مهمی در شکست گروه های تروریستی در سوریه و حفظ امنیت لبنان داشته و محبوبیت فراگیر آن در جهان اسلام و کشورهای عربی موجب خشم رژیم صهیونیستی و مزدوران آن شده است.

 

این مقام عالی در جمهوری اسلامی ایران درباره مواضع و رفتار جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات سوریه نیز گفت: موضع اصولی ایران این است که تعیین آینده و سرنوشت هر کشور صرفا توسط مردم آن صورت گیرد و بر این مبنا هر طرحی که تعیین سرنوشت توسط مردم سوریه را نادیده بگیرد یا بخواهد با استفاده از زور و مداخله نظامی و مسلحانه شرایط خود را تحمیل کند محکوم به شکست است.

شمخانی اضافه کرد: تضعیف نظام سوریه از ابتدا یک طرح آمریکایی و اسرائیلی برای در هم شکستن  جبهه مقاومت بود که متاسفانه تعدادی از کشورهای منطقه نیز در آن مشارکت کردند و به بهانه حمایت از مردم، با داعش سازی و حمایت های گسترده مالی، اطلاعاتی و تسلیحاتی از تروریست ها عملا هزاران نفر را به کام مرگ فرستادند.

وی با یادآوری اقدام دولت سوریه در برگزاری انتخابات پارلمانی (در اتمام دور قبلی) در شرایط جنگ و ناامنی افزود: این در حالی است که برخی کشورهای مخالف دولت قانونی سوریه خود فاقد پارلمان و انتخابات هستند، اما در مورد سوریه سخن از دموکراسی می زنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: کشورهای حامی داعش و سرویس های اطلاعاتی تصور می کردند می توانند داعش را در سوریه و عراق محدود و سرگرم کشتار مسلمانان کنند اما زمانی متوجه اشتباه خود شدند که دیدند تفکر تکفیری با هر ابزاری از سلاح سرد گرفته تا کامیون و... در کشورهای آنان به دنبال کشتار مردم بیگناه و توسعه تروریسم است.

شمخانی تصریح: تمام گروه های تروریستی و وجوه مختلف آن باید مورد رصد و مقابله قرار گیرد و مشروعیت بخشیدن سیاسی به آن ها با  دسته بندی تروریسم خوب و بد موجب تثبیت تروریسم در منطقه خواهد شد که عواقب خطرناک آن متوجه اروپا و دیگر همسایگان نیز می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک موفقیت های اخیر ارتش و نیروهای مردمی سوریه و عراق در عملیات های میدانی و آزادسازی شهرها و روستاها تاکید کرد: الگوهای بومی مقابله با تروریسم و همکاری نظامی میان ایران، روسیه و سوریه بسیار موفقیت آمیز بود و با پیگیری مستمر این طرح گروه های تروریستی رو به نابودی هستند.

وی با تاکید بر اولویت زمانی مبارزه با تروریسم بر تغییرات و اصلاحات داخلی سوریه و ضرورت احترام به حاکمیت ملی این کشور در مبارزه با تروریسم تصریح کرد: هر نوع مداخله نظامی برای مبارزه با تروریسم باید از طریق هماهنگی و به درخواست دولت سوریه باشد و ایران نیز به درخواست رسمی سوریه خدمات مستشاری خود را ارائه می دهد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از مصاحبه خود به تحولات ترکیه و انجام کودتای نافرجام در این کشور اشاره کرد و گفت: در حالی که برخی کشورهای منطقه مواضع دوپهلویی در خصوص کودتا داشتند و ظاهرا به دنبال منافعی در این مسیر بوده اند، جمهوری اسلامی ایران از لحظات ابتدایی، این کودتا را که نقض دموکراسی و مردم سالاری بود را محکوم کرد.

شمخانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت از دولت قانونی ترکیه هرگونه اقدامی را که بر هم زننده ثبات، امنیت و آرامش در این کشور با هر رویکردی شود خارج از منافع اصولی مردم این کشور می داند و با آن مخالف است.

وی افزود: البته مواضع اعلام شده از سوی ایران  مختص ترکیه نبوده و علت حضور ما در سوریه نیز همین پشتیبانی از این رویکرد است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: بدون شک اتکا به رای و خواست مردم در تعیین نوع حاکمیت بر حکومت های قبیله ای، عشیره ای و موروثی که نمونه هایی از آن در منطقه ما وجود دارد، ارجح است.

شمخانی همچنین در خصوص عدم حضور ایران در مراسم حج امسال و دلایل آن گفت: با کارشکنی آل سعود و صد عن سبیل الله توسط آنها، متاسفانه زائران ایرانی که هنوز داغدار شهادت نزدیک به 500 نفر از هموطنانشان در مراسم حج سال گذشته هستند، امکان حضور در مراسم حج امسال را نیافتند.

وی گفت: بمباران مردم یمن در ماه مبارک رمضان، محاصره غذائی و دارویی مردم مسلمان این کشور طی بیش از یک سال، عدم ارائه تضمین برای تامین امنیت حجاج، همپیمان شدن با کفار و ارتباط گرفتن با رژیم صهیونیستی مثال هایی از رویکردهای مغایر منافع جهان اسلام از سوی حاکمان جوان سعودی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان ابراز امیدواری کرد علمای جهان اسلام با اتخاذ مواضع مناسب نسبت به تغییر این سیاست ها تلاش کنند.

 

گروه ورزشی / حوزه فوتبال / سوپر جام

۹۵/۰۴/۲۹ :: ۲۳:۲۲

سوپرجام فوتبال ایران

اولین جام به ذوب آهن رسید/ انتقام شاگردان گل‌محمدی از «قهرمان لیگ»

خبرگزاری فارس: اولین جام به ذوب آهن رسید/ انتقام شاگردان گل‌محمدی از «قهرمان لیگ»

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در طول 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید اما در وقت‌های اضافه ذوبی‌ها با نتیجه 4 بر 2 پیروز و قهرمان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سوپرجام فوتبال ایران بین استقلال خوزستان ( قهرمان لیگ برتر) و ذوب آهن اصفهان( قهرمان جام حذفی) از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور 2500 تماشاگر آغاز شد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 در طول 90 دقیقه به پایان رسید تا این دیدار همچنان ادامه پیدا کند و به وقت‌های اضافه کشید ه شود. در نهایت در وقت‌های اضافه بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود ذوب آهن به پایان رسید. تا شاگردان گل‌محمدی بازی باخته را با پیروزی پشت سر بگذارند و اولین جام فصل را بگیرند.

در دقیقه 25 مرتضی تبریزی یک فرصت عالی گلزنی برای ذوب آهن را از دست داد و توپ را از داخل محوطه شش قدم به بالای دروازه استقلال خوزستان زد.

در دقیقه 34 هم یاسر فیضی مهاجم ذوب آهن فرصت گلزنی دیگری را از دست داد و ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

در دقیقه 36 مسابقه تکل خشن بازیکن استقلال خوزستان باعث اعتراض گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن به داور و بازیکنان حریف شد.

در دقیقه 39 این اتفاق برعکس شد و تکل بازیکن ذوب روی بازیکن استقلال خوزستان باعث اعتراض مربیان استقلال خوزستان شد.

پنالتی و گل استقلال خوزستان: در دقیقه 40 شوت بازیکن استقلال خوزستان به دست محمدزاده بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه شد تا داور اعلام پنالتی کندو این ضربه را رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب آهن ابتدا مهار کرد و توپ برگشتی را هم بازیکنان استقلال خوزستان به بیرون زدند. با این حال کمک داور اعتقاد به تکرار ضربه پنالتی داشت که باعث اعتراض شدید بازیکنان ذوب آهن شد. ویشگاهی کمک داوری که چنین پرچمی زد آخرین بازی‌اش است و بعد از این مسابقه از دنیای داوری خداحافظی می‌کند. ضربه تکراری را میثم دورقی تبدیل به گل کرد.

بعد از گل هم بازیکنان ذوب آهن و گل‌محمدی همچنان به کمک داور معترض بودند.

نیمه دوم:

ذوب آهن بازی را نیمه دوم را هجومی آغاز کرد اما بازهم این استقلال خوزستان بود که به گل رسید.

گل دوم استقلال خوزستان: در دقیقه 52 رحیم زهیوی با یک ضربه سر گل دوم استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

گل اول ذوب آهن: در دقیقه 68 مرتضی تبریزی با یک ضربه سر زیبا گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند.

گل دوم ذوب آهن: در دقیقه 74 ضربه کرنر ارسالی روی سر یاسر فیضی فرود آمد که او هم این توپ را تبدیل به گل مساوی تیمش کرد.

نیمه اول وقت‌های اضافه:

پنالتی و گل سوم ذوب آهن: در دقیقه 93 داور به سود ذوب آهن اعلام پنالتی کرد که مهدی مهدی پور این ضربه را تبدیل به گل سوم ذوب آهن کرد.

نیمه دوم وقت‌های اضافه:

در این نیمه ذوب‌آهن سعی در کنترل بازی و حفظ نتیجه داشت و چشم به ضد حملات دوخت.

پنالتی و گل چهارم ذوب آهن: در دقیقه 113 دروازه‌بان استقلال خوزستان روی مهاجم ذوب آهن مرتکب خطای پنالتی شد. بعد از این پنالتی گلر استقلال خوزستان اخراج شد و یکی از بازیکنان درون دروازه قرار گرفت.

ذوب آهن انتقام شکست آخرین بازی فصل مقابل استقلال خوزستان را گرفت و به مقام قهرمانی رسید ذوب آهن اگر در لیگ برتر استقلال خوزستان را شکست می‌داد پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شد اما در آن بازی 2 بر صفر شکست خورد.

سیدرضا مهدی داور مسابقه به دانیال ماهینی، عقیل کعبی و گودرز داودی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

داور در دقیقه 113 گودرز داودی دروازه‌بان استقلال خوزستان را اخراج کرد.

این بازی با توافق استقلال خوزستان در اصفهان و میزبانی ذوب آهن برگزار شد.

ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، محمدنژاد مهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی، مهرداد قنبری، محمد ستاری( از دقیقه 57 محمدررضا حسینی)، مهدی رجب زاده( از دقیقه 55 محمدرضا عباسی)،مهدی مهدی پور،احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، یاسر فیضی( از دقیقه 105 بنگستون)

سرمربی: یحیی گل محمدی


ترکیب استقلال خوزستان:
گودرز داوودی، محمد طیبی، عزت الله پورقاز( از دقیقه 96 حسین بهرامی)،  دانیال ماهینی( از دقیقه 27 جلال عبدی)، میثم دورقی، عقیل کعبی،فرشادسالاروند،  فرشاد جانفزا، مهدی مؤمنی( از دقیقه 70 علی اصغر عاشوری) و حسن بیت سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

گروه استانها / حوزه استان س و ب

۹۵/۰۴/۲۶ :: ۱۹:۳۱

سردار حبیبی خبر داد

دستگیری یکی از عوامل شهادت 4 مرزبان ایرانی

خبرگزاری فارس: دستگیری یکی از عوامل شهادت 4 مرزبان ایرانی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از عوامل شهادت چهار مرزبان ایرانی در منطقه جکیگور شهرستان سرباز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رهامبخش حبیبی از دستگیری یکی از عوامل شهادت چهار مرزبان کشور در منطقه جکیگور شهرستان سرباز، خبر داد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این جنایت ادامه دارد.

گفتنی است، 16 تیرماه جاری اشرار مسلح با کمین در مسیر حرکت مرزبانان در منطقه مرزی جکیگور چهار نفر از مرزبانان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/3139/ح/

گروه بین الملل / حوزه آمریکا / اروپا

۹۵/۰۴/۲۶ :: ۲۰:۵۹

مغز متفکر کودتای ترکیه، وابسته نظامی در اسرائیل بوده است

خبرگزاری فارس: مغز متفکر کودتای ترکیه، وابسته نظامی در اسرائیل بوده است

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند آکین اوزتورک فرمانده سابق نیروی هوایی ترکیه، از وابسته‌های نظامی اسرائیل بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که «آکین اوزتورک» مغز متفکر کودتای نافرجام علیه ترکیه، چند سال بعنوان وابسته نظامی در رژیم صهیونیستی خدمت کرده است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» اوزتورک که فرماندهی نیروی هوایی ترکیه را نیز برعهده داشته، در سال‌های 1996 تا 1998 بعنوان وابسته نظامی ترکیه در رژیم صهیونیستی خدمت کرده است.

وی همچنین از سال 1998 به مدت دو سال در سفارت ترکیه در تل‌آویو خدمت کرد.

اوزتورک در فاصله سال‌های 2003 تا 2015 فرمانده نیروی هوایی ترکیه بوده که سال گذشته از سمت خود استعفا داد.

وی بامداد شنبه از سوی نیروهای امنیتی ترکیه بازداشت شد. دفتر دادستانی ترکیه اعلام کرد اوزتورک به همراه سرتیپ «متین ایدیل» (شریک جرم) به جرم خیانت به ملت و دولت محاکمه و مجازات خواهند شد.

«بینالی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه مردم کودتا را شکست دادند تاکید کرد طراحان آن بشدت مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/