آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

اخبار ارتش ج. ا . ایران

امیر موسوی

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بزرگترین خسارت برجام مذاکره با آمریکاست، گفت: بزرگترین سود خروج آمریکا از برجام، اثبات عدم پایبندی آنها به تعهداتشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر موسوی در نخستین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: خدا را شکر که آمریکا از برجام خارج شد. این طبیعت نظام سلطه است. طیق آیات قرآن، استکبار تا آخر به دنبال این است که ما را از راهمان خارج کنند.

وی ادامه داد: من از ابتدا معتقد بودم بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن به پشت یک میز نشستن با آمریکا و مذاکره با آنهاست. این اتفاق یک خسران برای جهانیان بود و بزرگترین سود آن اثبات عدم پایبندی آنها به تعهداتشان است که رئیس‌جمهور آمریکا این کار خوب را کرد.

سرلشکر موسوی گفت: ما همه شرایط را برای رشد کشور داریم اما به مصداق "ادب از که آموختی از بی ادبان" امیدواریم که اقدام دیشب درسی برای جهانیان بویژه کشورهای منطقه باشد. رفتار آل سعود از درسهای عبرت آموز تاریخ است که برای نشان دادن خودشان به امریکا چه جنایاتی انجام می دهند.

امیر موسوی در ادامه تصریح کرد: ارایه اموزش های مهارت حرفه ای برای سربازان این تصور را ایجاد نکند که این آموزش ها جایگزین مهارت های نظامی شده است. ما در برنامه و نقشه عملیاتی هیچ چیزی را کم نکردیم که این آموزش ها بخواهد جایگزین آن شود.

وی سرباز را ستون مستحکم آمادگی رزمی دانست و گفت: پیش نیاز اموزش های مهارت حرفه ای سربازان، فرا گیری آموزش های سبک زندگی است؛ موضوعی که هنوز بصورت مناسب گسترش نیافته در حالی که این آموزش ها در آینده سربازان بسیار حائز اهمیت است.

سرلشکر موسوی در پایان تاکید کرد: تکیه بر توان داخلی کلید پیشرفت جامعه است.

کد خبر 4291742
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.