آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

گروه بین الملل / حوزه خاور میانه


 


حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور  و وظیفه  تیپ 388 شهید سرلشکر حیدر شهرکی ایرانشهر نیروی زمینی ارتش پس از ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: بر همه واجب عقلی، شرعی و ملی است که وحدت در کشور را حفظ کنند و هر کس به جز وحدت فکر کند و خلاف وحدت عمل کند چه شیعه باشد چه سنی او دشمن است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اعلام داشت: هرکس به وحدت و توسعه وحدت در جامعه مسلمین  کمک کند کار خدایی کرده است و این امر لازمه عزت و اقتدار ما است و با توجه به تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای موجود باید بدانیم تنها راه پیروزی ما همین وحدت است .
وی پس از تبریک هفته نیروی دریایی ارتش گفت: همه ی ما بسیجی هستیم و باید با تفکر بسیجی در خط رهبری باشیم .
نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه بیان داشت: آینده ارتش در همه حوزه ها به ویژه در بخش معیشت بسیار امیدوار کننده است اما با این حال وظیفه همه ماست که با همدلی و وحدت کار را پیش ببریم و با روحیه جهادی و بصیرت پای کار بمانیم و با سختی های بجنگیم تا امور سامان پیدا کند.
حجت الاسلام محمد حسنی در دیدار جداگانه ای در جمع خانواده های عقیدتی سیاسی تیپ 388 شهید سرلشکر حیدر شهرکی ایرانشهر نیروی زمینی ارتش نیز گفت : کارکنان و خانواده های کارکنان ارتش عقبه اصلی ارتش هستند و نباید از نقش اصلی خود در ارتقاء روحیه همسرانشان غفلت نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.