آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

اخبار ارتش ج. ا . ایران

انگشتان همه نیروهای مسلح روی ماشه است

دریافت خبر : چهار‌شنبه 15 شهریور 1396 ساعت 1:54

انگشتان همه نیروهای مسلح روی ماشه است
فرمانده نیروی زمینیارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پاسداری از کشورمان همه نیروهای مسلح انگشتانشان بر روی ماشه است و اگر دشمنان کوچک ترین خطایی و توطئه ای انجام دهند پاسخ کوبنده ای از طرف ما دریافت خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پاسداری از کشورمان همه نیروهای مسلحانگشتانشان بر روی ماشه است و اگر دشمنان کوچک ترین خطایی و توطئه ای انجام دهند پاسخ کوبنده ای از طرف ما دریافت خواهد کرد.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از پادگان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه نیروهای مسلح در رکابفرمانده کل قوا هستند و به ملت ایران هم می گویم که فرزندانشان در مرزها با تمام قوا از خاک عزیزمان حفاظت می کنند.
وی افزود: برای پاسداری از کشورمان همه نیروهای مسلح انگشتانشان بر روی ماشه است و اگر دشمنان کوچک ترین خطایی و توطئه ای انجام دهند پاسخ کوبنده ای از طرف ما دریافت خواهد کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایرانتصریح کرد: از دیروز طرح مهارت آموزی برای سربازان را در دستور کار خود قرار دادیم و از این پس برنامه های نیروهای مسلح برای سربازان در کنار خدمت سربازی طرح مهارت آموزی هم خواهد بود.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در نیروی زمینی توجه به معیشت و خانواده باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده های آنان از مهم ترین سرخط های مدیریت فرماندهینیروی زمینی ارتش است.
وی اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم 50 هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.
تسنیم
202

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.