آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

گروه سیاسی / حوزه تشکلها و احزاب

۹۶/۰۲/۲۴ :: ۲۱:۴۹

مشروح/قالیباف در اجتماع عظیم مردم اصفهان:

بحران زاینده‌رود از ناکارآمدی این دولت است/ متروی اصفهان نمونه عملکرد دولت حرف و شعار است/دولتی‌ها بجای اینکه دغدغه مردم را داشته باشند به سمت فعالیت اقتصادی رفته‌اند

خبرگزاری فارس: بحران زاینده‌رود از ناکارآمدی این دولت است/ متروی اصفهان نمونه عملکرد دولت حرف و شعار است/دولتی‌ها بجای اینکه دغدغه مردم را داشته باشند به سمت فعالیت اقتصادی رفته‌اند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در اجتماع عظیم مردم اصفهان گفت: دولتی‌ها بجای اینکه دغدغه مردم را داشته باشند به سمت فعالیت اقتصادی رفته‌اند.

به گزارش حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور در اجتماع عظیم مردم اصفهان به سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اینکه امام خوبان و محرومان و مستضعفان فرمودند: مردم اصفهان بیشترین هزینه را برای انقلاب و نظام داده اند، گفت:. این افتخار نصیب هیچ کدام از استان های کشور نشده است. این هم به این قیمت است که در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس از شمال غرب تا فاو نقطه ای نیست که در آنجا خون فرزندان این استان برای اسلام، انقلاب و ایران بر زمین نریخته باشد.

قالیباف ادامه داد: از همه گروه ها، اقوام، ادیان و مذاهب در این استان به صورت یکپارچه برای عزت اسلام و ایران اسلامی در تلاش هستند و من از اینکه امشب در جمع صمیمی  و گرم شما عزیزان هستم بسیار خوشحالم و از استقبال گرم شما تشکر می کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر به گذشته نه چندان دور این شهر نگاه کنیم می بینیم اصفهان در ابعاد مختلف به لحاظ صنعتی ، توریستی، فرهنگی و کشاورزی بهره مند است. اینجا استانی است که نمادی از اقتصاد ایران بوده است، اما متاسفانه ناکارآمدی مدیران و دولت ها امروز کار را به جایی رسانده است که بحران اقتصادی به معنای رکود، بیکاری و گرانی نه تنها استان های ضعیف بلکه دامن استان قدرتمند اصفهان را هم گرفته است و مردم را هر روز ضعیف و ضعیف تر کرده

وی گفت: امروز شرایط سخت اقتصادی این استان، بحران های صنعتی و اقتصادی و مخصوصا بحران آب زاینده رود کارنامه ناکارآمدی این دولت است.

قالیباف افزود: این کشور و استان اصفهان ظرفیت های لازم برای تحول اقتصادی در زمینه های مختلف را دارد، اما علت اینکه ما نمی توانیم از این ظرفیت های عظیم به خوبی استفاده کنیم مشکل مدیریت در کشور است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز مهم ترین نقطه قوت ما جوانان تحصیلکرده و با مهارت هستند . فراموش نکنیم که همه دنیا و کشورهای پیشرفته مهم ترین چالش شان نداشتن چنین نیروی جوانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه وقتی دولت ها و مسئولان بالا به این سمت حرکت می کنند که به جای اینکه دغدغه مردم را داشته باشند و در خدمت مردم باشند به سمت تجارت و فعالیت ها و دغدغه های خودشان هستند، نیروی جوان، متدین و کارآمد ما دچار بحران اقتصادی می شود و این بحران اقتصادی ما را در آستانه یک بحران اجتماعی هم قرار می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.