آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

سخنگوی رزمایش بیت المقدس بیست و هشت:


هیچ گونه محدودیتی برای دفاع یک پارچه نمی شناسیم

» سرویس: سیاسی - سیاست داخلی
1460458551313_4index.jpg

سخنگوی رزمایش بیت المقدس بیست و هشت هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش مهارت نیروها و انتقال مهارت و تخصص پیش کسوتانی که در دفاع مقدس بودند به افسران جوان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، امیر سید کمال پیمبری پیش از آغاز مرحله اول رزمایش بیت المقدس بیست و هشت با عنوان حیدر کرار سه درمنطقه کویر مرنجاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در جهت اقتدار و دفاع همه جانبه از کشور نظام و ملت هیچ گونه محدودیتی برای دفاع یک پارچه نمی شناسد و برای اینکه برای مردم ، کشور و نظام امنیت همه جانبه ایجاد کنیم از تمام توانمندی داخلی خودمان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مرحله اول و دوم رزمایش بیت المقدس توانمندی دفاعی نیروها مورد ارزیابی سلسله مراتب فرماندهی قرار می گیرد.

پیمبری هم‌چنین در واکنش به شهادت برخی نیروهای ایرانی در خان طومان سوریه تاکید کرد: دشمنان وحدت امت اسلامی بدانند با این ترفند ها راه به جایی نمی برند و پیروزی نهایی از آن اسلام ناب است که در آینده نزدیک به دشمنان ثابت خواهد شد و ان شاء الله پرچم اسلام ناب را برافراشته می‌کنیم و آنچه باقی می ماند امت یکپارچه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.