آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

حوزه انتخابات

۰
+-
۹۶/۰۲/۱۸ :: ۱۸:۴۲

قالیباف در ورزشگاه تختی خرم‌آباد:

29 اردیبهشت به «دولت حرف» پایان می‌دهیم/ درصورت استقرار دولتمان شمارش معکوس برای 5 میلیون شغل را آغاز خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: 29 اردیبهشت به «دولت حرف» پایان می‌دهیم/ درصورت استقرار دولتمان شمارش معکوس برای 5 میلیون شغل را آغاز خواهیم کرد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در 29 اردیبهشت ماه به دولت کسانی که فقط حرف زده‌اند و شعار داده‌اند، پایان می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه انتخابات خبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد، طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب محرومین و مستضعفین است، امام فرمودند که فقط محرومین تا آخر خط با ما هستند.

وی افزود: ما امروز پنج درصد منابع و یک درصد جمعیت جهان را داریم اما متاسفانه اکنون خانه‌ای نیست که در الان بیکار نباشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین تصریح کرد: این دو علت دارد، یکی ضعف مدیریت در حوزه اجرایی کشور است که ما در 29 اردیبهشت می‌خواهیم سکان مدیریت را به دست کسی بسپاریم که بتواند از این ظرفیت استفاده کند.

قالیباف ادامه داد: او باید کسی باشد که درد مردم را بداند و هیچ دغدغه‌ای جز مردم نداشته باشد. کسی باید مدیریت اجرایی کشور را در دست گیرد که به پیمان 12 فروردین 58 ماندگار باشد، هم دغدغه مردم را داشته باشد و هم صحنه را برای حضور مردم باز کند.

وی همچنین تصریح کرد: سرمایه‌های بانک‌ها متعلق به همه اقشار مردم است ولی امروز چند صد هزار میلیارد فقط در اختیار چند صد نفر قرار می‌گیرد.

«دولتی که به این شیوه عمل می‌کند، می‌شود دولت همان‌ها که ما به آنان می گوییم چهار درصدی‌ها. امروز دم از امنیت سرمایه می‌زنند، اما ببینید توانسته‌ایم چکار کنیم؟ در این موسسات قانونی که مردم سرمایه گذاری کرده‌اند جه وضعی پیدا کرده‌اند؟»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.