آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

اخبار ارتش ج. ا . ایران


نیروهای مسلح توان دفاعی خود را افزایش دهند

گرگان - فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لازم است نیروهای مسلح هر روز بر توان دفاعی خود اضافه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ۲ رضا آذریان ظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان اظهار کرد: گلستان یکی از استان هایی است که در مقابل افرادی که مانع تثبیت پیروزی انقلاب شده بودند ایستادگی و مبارزه کرده است.

آذریان افزود: ارتش از پیش از پیروزی انقلاب گوش به فرمان رهبر زمان و در خدمت مردم بوده است.

وی ادامه داد: عده ای پس از پیروزی انقلاب شعار انحلال ارتش را سر می دادند اما حضرت امام (ره) با بصیرت و بینش بالای خود، روز ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نام‌گذاری کردند و از مردم خواستار حمایت از این نیروی مردمی شدند.

ارشد نظامی نزاجا در منطقه شمال‌شرق تصریح کرد: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارند و هر روز برنامه های جدیدی علیه نظام طراحی می کنند.

آذریان با بیان اینکه باید تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کنیم، اظهار کرد: دشمن چهار دهه ما را تهدید می کنند اما ملت همواره در روزهای دشوار پشت انقلاب و نظام ایستاده و لازم است نیروهای مسلح بر توان دفاعی خود بیفزایند.

به گفته وی، با همراهی و همدلی مسئولان ارکان نظام به ویژه دولت و مجلس و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ احدی توانایی اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، در پایان امیر سرتیپ ۲ ستاد محمد غفاری به عنوان ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران و فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان معرفی و از تلاش های امیر سرتیپ ۲ ستاد مهدی معمارباشی فرمانده پیشین تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.