آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

گروه / استان ها / حوزه خراسان رضوی

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ :: ۲۲:۵۸

نماینده مردم سبزوار در مجلس مطرح کرد

تصمیم قاطع نمایندگان مجلس برای برکناری ربیعی/ باید نیروی جوان و کارآمد بر صندلی وزارتخانه تعاون تکیه بزند

خبرگزاری فارس: تصمیم قاطع نمایندگان مجلس برای برکناری ربیعی/ باید نیروی جوان و کارآمد بر صندلی وزارتخانه تعاون تکیه بزند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: با توجه به عملکرد ضعیف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع ربیعی را برکنار می‌کنند.

حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه موضوع استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل ناکارآمدی از 6 ماه اخیر در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه در نشست امروز مجلس شورای اسلامی موضوع استیضاح وزیر کار اعلام وصول شد.

وی افزود: با توجه به عملکرد ضعیف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع ربیعی را برکنار می‌کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برکناری ربیعی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهترین راهکار برای حل مشکلات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مقصودی، یکی از نیازهای جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ورود نیروی جوان و کارآمد دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید از فعالیت‌های سیاسی و تبدیل دولت به سهام های سیاسی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به لزوم تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه جدید، گفت: تفکیک بخش‌های این وزارتخانه سبب می‌شود که برنامه‌ها تخصصی‌تر، چابک و سریع انجام شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: طی دوران تصدی ربیعی، برخی از نهادهای زیرمجموعه همانند سازمان تأمین اجتماعی به سمت‌وسوی ورشکستگی رفته است.

انتهای پیام/ذ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.