آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

اخبار ارتش ج. ا . ایران


 

 

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: 3فروند بالگرد 214 هوانیروز در نیروی زمینی ارتش بازآماد و بازسازی شد.
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش گفت: به همت متخصصین  نیروی زمینی ارتش، 2 فروند بالگرد 214 بازسازی و یک فروند دیگر از بالگردهای 214 بازآماد (اورهال) شد.
وی گفت: جوانان برومند هوانیروز ارتش در حوزه تعمیر بالگردها به خودکفایی علمی رسیده‌اند و امروز شاهد آن هستیم که بدون نیاز به دیگران می‌توانند بالگردهایی را که دچار نقص فنی هستند را تعمیر و به ناوگان پروازی بازگردانند.
امیر قربانی ادامه داد: همچنین تعداد سه دستگاه آتلیه تعمیراتی توسط کارکنان مجرب و توانمند هوانیروز طراحی و تولید شده است که این دستگاه‌ها قابلیت تعمیر بالگردها در مناطق مختلف دارند.
وی بیان داشت: در گذشته چنانچه بالگردی دچار نقص فنی می‌شد، باید توسط خودروهای حمل بالگرد از منطقه به مرکز تعمیرات اعزام و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌شد اما با تولید آتلیه تعمیراتی مشکل حمل و نقل بالگردها مرتفع شد.
فرمانده هوانیروز گفت: این دستگاه‌ها از امروز در اختیار پایگاه‌های هوانیروز مسجد سلیمان، کرمان و کرمانشاه قرار خواهد گرفت.
فرمانده هوانیروز خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی شستشوی موتورهای بالگردهای هوانیروز که توسط متخصصین فنی هوانیروز طراحی و تولید شده نیز رونمایی شد.
گفتنی است این بالگردها صبح امروز پس از انجام تست های لازم با حضور امیر پورشاسپ و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به ناوگان هوانیروز پیوست.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.