آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

حوزه شوراها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد:

شهدای 17 شهریور؛ زمینه‌ساز تحقق آرمان حضرت ی

شهدای 17 شهریور؛ زمینه‌ساز تحقق آرمان حضرت امام

  بزرگنمایی:  

گیلان آنلاین - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شهدای 17 شهریور زمینه‌ساز تحققآرمان حضرت امام خمینی(ره) شدند تا طومار ظلم و ستم برای همیشه از ایران اسلامیرخت بربندد . 
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانگیلان در گفت وگو با ایسنا منطقه گیلان، هفدهم شهریور را یکی از غم‌انگیزترین ایام‌اللهانقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این روز ایثار و از جان‌گذشتگی شهدایی راروایت می‌کند که شجاعانه در مقابل زور و ستم رژیم فاسد پهلوی ایستادند و در برابرتیغ دژخیمان ارتش خودکامه طاغوت زمان سینه سپر کردند . 
وی با بیان اینکه شهدای 17 شهریور فریاد اسلام‌خواهی و عدالت‌طلبی ‌مرم آزادهایران را در گوش جهانیان پیچد، افزود: شهدای هفدهم شهریور 1357 با پیشگامی و پیشتازیدر مسیر پیروزی انقلاب اسلامی فجرآفرین شدند و نام‌شان بر تارک تاریخ ایران اسلامیحک شد و یادشان هماره بر لوح قلب دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد درخشید . 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان 17 شهریور را عامل رسوایی حکومتستمشاهی و ضد دینی پهلوی دانست و تصریح کرد: حادثه خونین هفدهم شهریور، کربلای دیگریرا برای آزادی‌خواهان جهان ترسیم کرد و فرزندان این دیار با اعتقاد راسخ به آرمان‌هایوالای حضرت امام خمینی(ره) در زیر باران گلوله دشمنان اسلام، عاشورایی دیگر راتجربه کردند و به لطف باری تعالی با تحمل سختی‌ها و شدائد از آزمون الهی سربلند وسرافراز گذشتند . 
حجت الاسلام اشجری اضافه کرد: با پیروی انقلاب اسلامی میدان «ژاله» که به خونجوانان وطن زینت یافته بود به نام «شهدای هفدهم شهریور» آذین گشت و در تقویمانقلاب اسلامی جاودانه شد . 
وی با بیان اینکه شهدای قیام خونین یوم‌الله هفدهم شهریور قهرمانان جمعه سیاهنام گرفتند، گفت: شهدای 17 شهریور زمینه‌ساز تحقق آرمان حضرت امام خمینی(ره) شدندتا طومار ظلم و ستم برای همیشه از ایران اسلامی رخت بربندد و پایه‌های پوسیده کاخاستبداد و طاغوت فرو ریزد . 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایگلگون کفن یوم‌الله هفدهم شهریور، خاطرنشان کرد: بی ‌شک بزرگداشت مقام شامخ شهدایوالامقام انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای یوم‌الله هفدهم شهریور، گرامیداشت آگاهی،معرفت و شور انقلابی است که در حماسه‌های حضور و اقتدار ملت مسلمان ایران موج می‌زند. 
انتهای پیام-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.