آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

گروه ورزشی / حوزه فوتبال ایران

۹۶/۰۶/۰۱ :: ۱۲:۰۵

طارمی هنوز هم بهترین مهاجم ایران است اما بارها به او گفتم مراقب باشد

پروین: تعویض‌های برانکو خوب بود، خدا کند پرسپولیس به حاشیه نرود/ فقط منصوریان مقصر نیست، فحاشی مد شده

خبرگزاری فارس: پروین: تعویض‌های برانکو خوب بود، خدا کند پرسپولیس به حاشیه نرود/ فقط منصوریان مقصر نیست، فحاشی مد شده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید اجازه دهند تیم به حاشیه برود، زیرا با ورود به حاشیه باید فاتحه پرسپولیس را خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی به تساوی 2 بر 2 رسید تا همه چیزی به بازی برگشت در ابوظبی کشیده شود.

علی پروین اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان به تساوی 2 بر 2 رسید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

 پرسپولیس بازی را بد شروع کرد اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرد. بعد از دریافت گل دوم تیم خیلی خوب شد. تعویض‌های برانکو ایوانکوویچ هم بسیار خوب بود. خدا کند تیم به حاشیه نرود. فکر می‌کنم پرسپولیس وارد حاشیه شده است که در این شرایط کار خیلی سخت می‌شود.

فارس: منظورتان به همین شایعاتی است که در مورد پاس ندادن بازیکنان مطرح شده است؟

بله. اگر این مسائل در تیم وجود داشته باشد باید فاتحه تیم را خواند. باز هم خوب شد پرسپولیس مساوی کرد اما با این وجود باز هم کار بسیار سخت است چراکه با یک تساوی یک بر یک هم الاهلی به مرحله بعد صعود می‌کند. فکر می‌کنم پرسپولیس در بازی برگشت بتواند الاهلی را شکست دهد.

فارس: خود شما این موضوع پاس ندادن به منشا را در تیم مشاهده کردید؟

به این حرف‌ها اصلا اعتقاد ندارم که به یک بازیکن پاس بدهد و به دیگری پاس ندهند. متاسفانه این حرف‌ها بیرون از تیم مطرح می‌شود. اصلا به این حرف‌ها اعتقاد ندارم. یک زمان می‌گفتد استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به تساوی تبانی می‌کند مگر می‌شود من به مهاجم تیم بگویم در 6 قدم صاحب موقعیت شدی گل نزن! اصلا این کار شدنی است. این حرف‌ها بیرون زده می‌شود و کم کم حرف‌ها به تلوزیون و روزنامه‌ها کشیده می‌شود. بعد هم روی سکوها مد شده تا یک گل دریافت می‌شود شعارها را شروع می‌کنند. روز گذشته علیه علیرضا منصوریان شعار دادند. وقتی این چیزها را می‌بینیم ناراحت می‌شویم. آدم آنقدر زحمت بکشد بعد اینطور شود. حالا شرایط اینطور شده همه تقصیرات گردن مربی که نیست،‌بازیکنان هم بالاخره مقصر هستند. به نظر من 40 درصد مربی و 60 درصد بازیکنان مقصر هستند.

فارس: دیروز بعد از گلی که منشا زد طارمی از روی نیمکت برخواست و به سمت منشا رفت و او را در آغوش کشید. این اتفاقات به کاهش این شایعات کمک می‌کند.

امیدوارم. بازیکنان باید رفیق باشند. این تیم بسیار خوب است و همه چیز دست به دست همه داد تا پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد. با رفاقت می‌توانند از این مرحله عبور کنند. پرسپولیس خوشبختانه لیگ را هم خوب شروع کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.