آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

حوزه انتخابات

۹۶/۰۲/۱۸ :: ۱۹:۰۱

مشروح سخنان رئیسی در جمع پرشور مردم اهواز:

چطور حقوق‌های نجومی می‌شود اما افزایش یارانه برای محرومان نمی‌شود؟/ چرا وضعیت معیشت مردم را اینگونه کرده‌اید

خبرگزاری فارس: چطور حقوق‌های نجومی می‌شود اما افزایش یارانه برای محرومان نمی‌شود؟/ چرا وضعیت معیشت مردم را اینگونه کرده‌اید

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما می‌گوییم می‌خواهیم یارانه‌ها برای دهک‌های پایین سه برابر کنیم، می‌گویند نمی‌شود، خب چطور حقوق‌های نجومی می‌شود، اما افزایش یارانه 45 هزار تومانی برای محرومان نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که از ظهرامروز(دوشنبه 18 اردیبهشت) و در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به خوزستان سفر کرده است در مصلی اهواز و در جمع پرشور مردم این شهر حضور یافت.

حدود 30 هزار نفر از مردم اهواز در مصلای این شهر تحمع کرده بودند و مردم اندیمشک با پلاکاردی بزرگ با عنوان سید محرومان به استقبال وی آمده بودند.

جمعیت شعارهایی مانند «ای پسر فاطمه حمایتت می‌کنیم و سید مستضعفین حمایت حمایت» سر می دادند.

اظهارات رئیسی درباره احیا و زنده نگه داشتن رود کارون جمعیت را با شعارهایی یکصدا به وجد آورد.

فشردگی جمعیت در مصلی اهواز به حدی بود که عبور و مرور در اطراف مصلی به کلی مختل شد.

حجت‌الاسلام رئیسی در ابتدای این دیدار با تقدیر از استقبال باشکوه مردم خوزستان، اظهار داشت: خوزستان مردان و زنان سلحشوری دارد که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتند.

وی با بیان اینکه، خوزستان داری ثروت‌های عظیم مادی و نعمت‌های وسیع خدادای است اما وضعیت کنونی این استان که می توان این استان را به دلایل ذخایر ثروتمندترین نقطه ایران دانست، شایسته مردم خوزستان نیست، تصریح کرد: در خوزستان منابع عظیم زیرزمینی و منابع سرشار آب و زمینه‌های توسعه کار و کشاورزی را داریم؛ صنایع استراتژیک و دسترسی این استان به آب‌های خلیج‌فارس شرایط خوزستان را خاص کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.