آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

آذربایجان قهرمان

اخبا ر روز

اخبار ارتش ج. ا . ایران

دشمنان با ایجاد جنگ های نیابتی سعی در تضعیف ایران دارند



دشمنان با ایجاد جنگ های نیابتی سعی در تضعیف ایران دارند
شاهرود- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان با به راه انداختنجنگ های نیابتی سعی در تضعیف محور مقاومت وایران اسلامی دارند.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ علی جهانشاهی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و کنونی قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار در شاهرود با بیان این که هدف اصلی دشمنان از به راه انداختن جنگ در کشورهای منطقه، رسیدن به ایران است، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر مدافعان حرم نبودند، الان باید در داخل کشور با داعش می جنگیدیم. 
وی با تاکید بر این که هم اکنون دشمنان با انواع جنگ های سخت و نرم در تلاش هستند نظام اسلامی را ضعیف کنند، گفت: به لطف خدا و در این دنیای پرآشوب و پرتلاطم کنونی، این رهبری است که در اوج قدرت و صلابت سکان انقلاب اسلامی را در اختیار داشته و به خوبی هدایت می کنند. 
معاون هماهنگ کننده نزاجا اضافه کرد : غربی ها به اقتدار رهبر معظم انقلاب اعتراف می کنند چرا که علم ایشان در همه حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، دینی و حتی نظامی باعث تعجب همه دشمنان شده است.
جهانشاهی ادامه داد : موقعی که همه کشورهای جهان تلاش می کنند ایران نا امن و بی ثبات باشد، رهبری به گونه ای عمل کردند که این کشور با ثبات ترین و امن ترین کشور در منطقه و حتی جهان است.
وی داشتن غیرت ایرانی و انسجام را یکی از ویژگی های نیروهای نظامی دانست و گفت: نیروهای مسلحایران اسلامی در جهان بی نظیر هستند و باید به عنوان یک سرباز ولایت برای آمادگی رزمی و اقتدار ایران تلاش کرد تا مشت محکمی برای دشمنان این سرزمین باشد. 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به موقعیت سیاسی- جغرافیایی ویژه ایران در منطقه، یادآور شد: ایران پل ارتباطی سه قاره اروپا، آسیا و افریقاست و در مسیر منابع ذخیره انرژی جهان قرار دارد. ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.